Cilj projekta je unaprjeđenje kvalitete visokog obrazovanja u području informacijskih i komunikacijskih znanosti u skladu s ciljevima HKO-a, izrada popisa poslova u području informacijskih i komunikacijskih znanosti vezanih uz kvalifikacije koje izdaje FOI i partneri, povećanje zapošljivosti studenata informacijskih i komunikacijskih znanosti i tehnologija, budućih sudionika tržišta rada te kontinuirano unaprjeđenje kompetencija nastavnika partnerskih obrazovnih […]
Postojeći preddiplomski studiji poljoprivrede nisu usklađeni s tržištem rada i ne temelje se na ishodima učenja. Suradnjom različitih dionika – fakulteti, poslodavci, lokalna samouprava – kroz analizu tržišta rada izraditi će se standardi zanimanja, standardi kvalifikacija i skupovi ishoda učenja za prvostupnike poljoprivrede te unaprijediti postojeći programi Agronomskog fakulteta i izraditi novi studijski program preddiplomskog […]
Cilj projekta je izrada 15 studijskih programa iz područja društvenih i humanističkih znanosti. Programi će se temeljiti na implementaciji analize radnih karijera i potreba poslodavaca i u primjeni kompetencijskog pristupa. Podlogu za ostvarenje tog cilja činit će provedba edukacije oko 170 nastavnika. Oblikovat će se 8 do 10 prijedloga standarda zanimanja te 15 prijedloga standarda […]
U skladu s HKO, TVZ koji obrazuje stručnjake specijalističkih politehničkih područja, u suradnji sa partnerima predlaže standarde kvalifikacija i zanimanja u području politehnike te revidirane i nove nastavne planove i programe specijalističkih stručnih diplomskih studija politehnike za horizonte 2020 i 2025. Studentima, poslodavcima u realnom i javnom sektoru osigurava se prepoznatljivost studijskih programa koji osiguravaju […]
Cilj projekta je jačanje kapaciteta ustanova provođenjem inovativnog pristupa u obrazovanju te unapređenje postojećih studijskih programa iz biotehničkih znanosti. Ciljevi projekta ostvarit će se kroz edukacije ciljnih skupina: 30 studenata i 9 nastavnika.
Cilj projekta je unaprjeđenje kvalitete visokog obrazovanja ekonomista kroz razvoj standarda kvalifikacija u polju ekonomije te unapređenje studijskih programa uz razvoj i korištenje modernih metoda učenja i poučavanja. Ostvarenje specifičnih ciljeva projekta temeljit će se na preporukama najbolje svjetske i europske prakse i načelima HKO-a, a rezultirat će pripremljenom dokumentacijom za upis standarda kvalifikacija u […]
Projekt TARGET rješava problem nepostojanja sustava osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju u sektoru rudarstva, geologije, i kemijske tehnologije u RH, nemogućnost usporedbe kvalifikacija stečenih na različitim VO institucijama u RH i EU te neprepoznatljivost tih kvalifikacija na hrvatskom i europskom tržištu rada s ciljem upisa standarda zanimanja te kvalifikacija u sektoru u Registar HKO-a te […]
Projektom “Razvoj i perspektive međunarodnih odnosa: Uspostavljanje visokoobrazovnih standarda kvalifikacija u sektoru međunarodnih odnosa, diplomacije i održivog razvoja” rješit će se problem sustava osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju koji u RH nije uspostavljen kroz razvoj dva standarda zanimanja, četiri standarda cjelovitih kvalifikacija te stvaranje preduvjeta za upis tih standarda u Registar HKO-a, unapređenje dva postojeća […]
Svrha projekta jest omogućavanje uvođenja višegodišnjeg programskog financiranja javnih sveučilišta i JZI u RH koji se većim dijelom financiraju iz državnog proračuna. Uvođenje višegodišnjeg programskog financiranja predstavlja strukturnu reformu za čije je provođenje potrebno osigurati ekspertna znanja, ojačati stručne kapacitete dionika, otkloniti postojeće pravne prepreke te izraditi potrebne pravne i stručne podloge. Projektom se planiraju […]
Svrha projekta je primjena Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, reformskog instrumenta za usklađivanje obrazovanja s potrebama tržišta rada kroz uspostavu i pružanje potpore sektorskim vijećima, Nacionalnom vijeću za razvoj ljudskih potencijala i zainteresiranim predlagateljima zahtjeva za upis u Registar Hrvatskog kvalifikacijskog okvira. Krajnji je cilj osiguravanje ulaska što većeg broja standarda zanimanja, kvalifikacija i skupova ishoda učenja […]