Predloženim projektom želi se unaprijediti stručni studij poduzetništva u 4 visokoobrazovne institucije u skladu sa Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i potrebama tržišta i uspostaviti 1 novi prema istim principima. Projektom će biti obuhvaćena sljedeće ciljne skupine projekta: 650 studenata stručnih studija poduzetništva u RH, 25 nastavnika i 100 poslodavaca.
Projekt se bavi problemom usklađivanja zdravstvenog visokog obrazovanja u RH sa zahtjevima HKO-a, tržišta rada te EU i RH strategija, zakona i direktiva. Cilj projekta je izrada cjelovitih standarda kvalifikacija i zanimanja zdravstvenih studija za 6. i 7. razinu obrazovanja i priprema za njihov upis u registar HKO-a, razvoj novih i unapređenje postojećih studijskih programa […]
Projekt ‘Provedba Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u području multimedije’ okuplja jedine 2 obrazovne institucija u Republici Hrvatskoj koje obrazuju za kvalifikacije u multimediji te 1 stručnu udrugu i 1 udrugu poslodavaca. Kroz suradnički pristup, projektom se planira izrada 1-2 standarda zanimanja, 1 standard cjelovite i 3 standarda djelomičnih kvalifikacija te unaprjeđenje 2 postojeća studijska programa. Uz […]
Na FPZG-u još ne postoji jasna slika o tome u kojoj mjeri postojeće stanje kvalitete visokog obrazovanja odgovara ciljevima HKO-a. Ciljevi projekta su izraditi standarde kvalifikacija za diplomski studiji novinarstva i politologije, unaprijediti studijske programe i nastavničke kompetencije u izvedbi nastave. Projekt je usmjeren studentima, nastavnicima, ali i potencijalnim poslodavcima. Budući da je Fakultet jedina […]
Projekt adresira problem neusklađenosti studijskih programa s potrebama tržišta rada. Cilj projekta je unaprijediti i razviti studijske programe iz područja ekonomije i menadžmenta, te razviti jedan standard zanimanja i četiri standarda kvalifikacija kroz konzultacije s poslodavcima. Od ključne je važnosti prikazati stečene kompetencije, znanja, vještine i pripadajuću samostalnost i odgovornost studenata kroz ishode učenja i […]
Cilj projekta „Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija“ je razvoj specijalističkog studijskog programa za obrazovanje ravnatelja u odgojno-obrazovnom sustavu RH (ravnatelja predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih te učeničkih domova), s ishodima učenja koji po složenosti i obujmu kvalifikacije odgovaraju VII. razini Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, a u skladu sa standardima djelomične kvalifikacije. Program je ujedno […]
Projekt rješava problem prilagodbe standarda zanimanja i kvalifikacija sa zahtjevima tržišta rada te nepostojanje razrađenih ishoda učenja iskazanih u ECTS bodovima. Projektom se planira unapređenje 16 postojećih studijskih programa PBF-a, PTFOs-a i ŠF-a izradom standarda zanimanja i standarda kvalifikacija prema načelima HKO-a. Svrha projekta je unapređenje kvalitete visokog obrazovanja unapređenjem ishoda učenja postojećih studijskih programa […]
Cilj ovog projekta je doprinos daljnjem provođenju Hrvatskoga kvalifikacijskog okvira u sektoru obrazovanja profesora. Dakle, ovim projektom razvijamo prijedlog standarda zanimanja i prijedlog standarda kvalifikacija za nastavnike informatike, fizike, tehnike, biologije, kemije, matematike, te moderniziramo studijske programe za izobrazbu profesora informatike, tehnike, biologije, kemije, fizike i matematike na temeljima Hrvatskog kvalifikacijskog okvira razradom ishoda učenja. […]
Opći cilj projekta je unaprjeđenje diplomskih studijskih programa na Kineziološkom fakultetu u Splitu u suradnji s partnerima Hrvatskim kineziološkim savezom, Udrugom diplomiranih studenata Kineziološkog fakulteta u Splitu, Hrvatskim paraolimpijskim odborom. Specifični ciljevi projekta su razvoj 4 standarda zanimanja, razvoj 5 standarda kvalifikacija u podsektoru Sport na 7. razini HKO-a prema potrebama tržišta rada, te razvoj […]
Projektom “Razvoj standarda kvalifikacija i preddiplomskih studijskih programa na Tekstilno-tehnološkom fakultetu” razviti će se standardi zanimanja i standardi kvalifikacija te novi preddiplomski programi uz pravilnu primjenu HKO-a i ECTS-a, pravilne izračune opterećenja studenata, razvoj sustava stručne prakse i inovativnih metoda poučavanja, a poboljšati će se nastavnički, didaktički i interaktivni materijali što će dovesti do podizanja […]