Svrha projekta jest omogućavanje uvođenja višegodišnjeg programskog financiranja javnih sveučilišta i JZI u RH koji se većim dijelom financiraju iz državnog proračuna. Uvođenje višegodišnjeg programskog financiranja predstavlja strukturnu reformu za čije je provođenje potrebno osigurati ekspertna znanja, ojačati stručne kapacitete dionika, otkloniti postojeće pravne prepreke te izraditi potrebne pravne i stručne podloge. Projektom se planiraju […]
Svrha projekta je primjena Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, reformskog instrumenta za usklađivanje obrazovanja s potrebama tržišta rada kroz uspostavu i pružanje potpore sektorskim vijećima, Nacionalnom vijeću za razvoj ljudskih potencijala i zainteresiranim predlagateljima zahtjeva za upis u Registar Hrvatskog kvalifikacijskog okvira. Krajnji je cilj osiguravanje ulaska što većeg broja standarda zanimanja, kvalifikacija i skupova ishoda učenja […]
Srednja škola Kneza Branimira u partnerstvu s Tehničkom školom Nikole Tesle planira kroz projekt modernizirati 6 kurikuluma, kroz uvođenje predmeta “Sustav upravljanja kvalitetom”. Kurikulumi će biti modernizirani u skladu s ishodima učenja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira. Škole će u projekt uključiti 40 nastavnika, koji će proći edukaciju iz Novih nastavnih metoda, Izrade kurikuluma i usavršavanje iz […]
Zastarjeli sustav strukovnog obrazovanja nudi usko specijalizirane programe obrazovanja uslijed nemogućnosti korištenja suvremene informacijsko-komunikacijske tehnologije i neadekvatne osposobljenosti nastavnika. Cilj projekta je pružiti potporu ustanovama strukovnog obrazovanja i nastavnicima kako bi svojim učenicima mogli osigurati stjecanje modernih kompetencija i pristup najnovijim tehnologijama podižući tako njihovu zapošljivost i relevantnost njihovih kvalifikacija na tržištu rada.
Modernizacija strukovnog kurikuluma, uvođenjem novih i inovativnih sadržaja, unaprijedit će nastavu. Projekt će direktno utjecati na uvođenje suvremenih sadržaja u strukovne programe razvojem kurikuluma za fakultativni predmet, čime će učenici steći kompetencije relevantne za tržište rada, a nastavnici za stručno usavršavanje i izvođenje fakultativnog predmeta „Aditivne tehnologije“. Povezivanjem novih sadržaja sa ishodima učenja povećat će […]
Zastarjele metode poučavanja i prenošenja znanja čine nastavu neatraktivnom, a modernizacija školskog kurikuluma, uvođenjem hidroponskog uzgoja jagoda kao inovativne metode za razvijanje relevantnih strukovnih kompetencija profesora i učenika, uz stručno usavršavanje profesora omogućit će korištenje novih metoda poučavanja kojima će se motivirati i animirati učenike za rad u grupama te transfer stečenih znanja i praktičnog […]
Projekt “Unaprijeđenje sadržaja elektrotehničke grupe predmeta – USEGP” ima svrhu ažurirati kurikulum u elektrotehničkoj grupi predmeta Gimnazije i strukovne škole Jurja Dobrile u Pazinu. Projekt će kroz uključivanje profesora iz partnerske škole, poslovnog sektora te uz stručnu podršku vanjskih eksperata ažurirati programske module u skladu s potrebama tržišta rada. Osim ažuriranog kurikuluma, cilj projekta je […]
U postojećem strukovnom obrazovanju postoji niz organizacijskih, programskih i financijskih problema zbog kojih obrazovni sustav stagnira i ne razvija se u skladu sa stalno rastućim i promjenjivim potrebama tržištima rada. Cilj ovog projekta je ojačati kapacitete ustanova strukovnog obrazovanja, Srednje škole Ilok i Strukovne škole Vukovar, te uvođenje inovativnih metoda i mehanizama kao osnovu za […]
Projektom će se modernizirati kurikulumi automehatroničara i tehničara za vozila i vozna sredstva sadržajima dijagnostike senzora i hibridnih i električnih pogona vozila, čiji će ishodi učenja temeljeni na analizi potreba tržišta rada osigurati učenicima relevantnost njihovih kvalifikacija na tržištu rada. Nastavnici strukovnih predmeta proći će stručna usavršavanja te podići svoje kvalifikacije u odgojno-obrazovnim metodama. Stvaranjem […]