Predloženim projektom želi se unaprijediti stručni studij poduzetništva u 4 visokoobrazovne institucije u skladu sa Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i potrebama tržišta i uspostaviti 1 novi prema istim principima. Projektom će biti obuhvaćena sljedeće ciljne skupine projekta: 650 studenata stručnih studija poduzetništva u RH, 25 nastavnika i 100 poslodavaca.
Projekt se bavi problemom usklađivanja zdravstvenog visokog obrazovanja u RH sa zahtjevima HKO-a, tržišta rada te EU i RH strategija, zakona i direktiva. Cilj projekta je izrada cjelovitih standarda kvalifikacija i zanimanja zdravstvenih studija za 6. i 7. razinu obrazovanja i priprema za njihov upis u registar HKO-a, razvoj novih i unapređenje postojećih studijskih programa […]
Projekt ‘Provedba Hrvatskog kvalifikacijskog okvira u području multimedije’ okuplja jedine 2 obrazovne institucija u Republici Hrvatskoj koje obrazuju za kvalifikacije u multimediji te 1 stručnu udrugu i 1 udrugu poslodavaca. Kroz suradnički pristup, projektom se planira izrada 1-2 standarda zanimanja, 1 standard cjelovite i 3 standarda djelomičnih kvalifikacija te unaprjeđenje 2 postojeća studijska programa. Uz […]
Svrha projekta je izrada standarda kvalifikacija za integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij i za stručni upravni studij, izrada djelomičnih standarda zanimanja, te unapređenje studijskih programa fakulteta-partnera. Nastavno osoblje unaprijediti će svoje kompetencije i vještine potrebne za primjenu Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, dok će analitičku podlogu za sve aktivnosti partneri osigurati provedbom aktivnosti koje će uključiti […]
Na FPZG-u još ne postoji jasna slika o tome u kojoj mjeri postojeće stanje kvalitete visokog obrazovanja odgovara ciljevima HKO-a. Ciljevi projekta su izraditi standarde kvalifikacija za diplomski studiji novinarstva i politologije, unaprijediti studijske programe i nastavničke kompetencije u izvedbi nastave. Projekt je usmjeren studentima, nastavnicima, ali i potencijalnim poslodavcima. Budući da je Fakultet jedina […]
Projekt sadrži aktivnosti koje će rezultirati: a) izmjenama Pravilnika o akreditiranju studijskih programa i Pravilnika o vrednovanju programa cjeloživotnog učenja Sveučilišta u Rijeci u skladu sa HKO; b) prijedlogom četiriju cjelovita standarda kvalifikacija u interdisciplinarnom području biotehnologije i istraživanja lijekova te prijedlogom djelomičnog standarda kvalifikacija u području upravljanja u visokom obrazovanju; c) prijedlogom izmjena i […]
Projekt adresira problem neusklađenosti studijskih programa s potrebama tržišta rada. Cilj projekta je unaprijediti i razviti studijske programe iz područja ekonomije i menadžmenta, te razviti jedan standard zanimanja i četiri standarda kvalifikacija kroz konzultacije s poslodavcima. Od ključne je važnosti prikazati stečene kompetencije, znanja, vještine i pripadajuću samostalnost i odgovornost studenata kroz ishode učenja i […]
Cilj projekta „Ravnatelj: profesija i kvalifikacija, a ne funkcija“ je razvoj specijalističkog studijskog programa za obrazovanje ravnatelja u odgojno-obrazovnom sustavu RH (ravnatelja predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih te učeničkih domova), s ishodima učenja koji po složenosti i obujmu kvalifikacije odgovaraju VII. razini Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, a u skladu sa standardima djelomične kvalifikacije. Program je ujedno […]
Projekt rješava problem prilagodbe standarda zanimanja i kvalifikacija sa zahtjevima tržišta rada te nepostojanje razrađenih ishoda učenja iskazanih u ECTS bodovima. Projektom se planira unapređenje 16 postojećih studijskih programa PBF-a, PTFOs-a i ŠF-a izradom standarda zanimanja i standarda kvalifikacija prema načelima HKO-a. Svrha projekta je unapređenje kvalitete visokog obrazovanja unapređenjem ishoda učenja postojećih studijskih programa […]
Ovim projektom prijavitelj u suradnji s projektnim partnerima direktno utječe na doprinos rješenju ključnog problema, a to je slaba zapošljivost stručnjaka u području građevinarstva uslijed loše povezanosti ponude obrazovnih programa sa suvremenim zelenim tehnologijama, te znanja nastavnika o ključnim praktičnim vještinama u predmetnom području i primjeni koncepta HKO i ishoda učenja, a sve kroz razvoj […]