Arhiva novosti

Izgradnja kapaciteta za programsko financiranje visokih učilišta

Svrha projekta jest omogućavanje uvođenja višegodišnjeg programskog financiranja javnih sveučilišta i JZI u RH koji se većim dijelom financiraju iz državnog proračuna. Uvođenje višegodišnjeg programskog financiranja predstavlja strukturnu reformu za čije je provođenje potrebno osigurati ekspertna znanja, ojačati stručne kapacitete dionika, otkloniti postojeće pravne prepreke te izraditi potrebne pravne i stručne podloge. Projektom se planiraju […]

Potpora radu HKO Sektorskih vijeća i ostalih dionika u procesu provedbe HKO-a

Svrha projekta je primjena Hrvatskog kvalifikacijskog okvira, reformskog instrumenta za usklađivanje obrazovanja s potrebama tržišta rada kroz uspostavu i pružanje potpore sektorskim vijećima, Nacionalnom vijeću za razvoj ljudskih potencijala i zainteresiranim predlagateljima zahtjeva za upis u Registar Hrvatskog kvalifikacijskog okvira. Krajnji je cilj osiguravanje ulaska što većeg broja standarda zanimanja, kvalifikacija i skupova ishoda učenja […]

Modernizacija školskog kurikuluma srednjih strukovnih škola Grada Zagreba i Zagrebačke županije –Aditivne tehnologije

Modernizacija strukovnog kurikuluma, uvođenjem novih i inovativnih sadržaja, unaprijedit će nastavu. Projekt će direktno utjecati na uvođenje suvremenih sadržaja u strukovne programe razvojem kurikuluma za fakultativni predmet, čime će učenici steći kompetencije relevantne za tržište rada, a nastavnici za stručno usavršavanje i izvođenje fakultativnog predmeta „Aditivne tehnologije“. Povezivanjem novih sadržaja sa ishodima učenja povećat će […]

Kompetencije za budućnost

U postojećem strukovnom obrazovanju postoji niz organizacijskih, programskih i financijskih problema zbog kojih obrazovni sustav stagnira i ne razvija se u skladu sa stalno rastućim i promjenjivim potrebama tržištima rada. Cilj ovog projekta je ojačati kapacitete ustanova strukovnog obrazovanja, Srednje škole Ilok  i Strukovne škole Vukovar, te uvođenje inovativnih metoda i mehanizama kao osnovu za […]

E-MOBIL,Ekološki usmjeren i moderniziran kurikulum za automehaničare

Projektom će se modernizirati kurikulumi automehatroničara i tehničara za vozila i vozna sredstva sadržajima dijagnostike senzora i hibridnih i električnih pogona vozila, čiji će ishodi učenja temeljeni na analizi potreba tržišta rada osigurati učenicima relevantnost njihovih kvalifikacija na tržištu rada. Nastavnici strukovnih predmeta proći će stručna usavršavanja te podići svoje kvalifikacije u odgojno-obrazovnim metodama. Stvaranjem […]

Agroturistički inovativni menadžment

Projektom se planira modernizacija kurikuluma praktične nastave kroz uvođenje modula Menadžment u agroturizmu u obrazovanje agroturističkih tehničara prema preporukama HKO. Svrha projekta je unaprijediti razvoj poduzetničkih kompetencija u obrazovnom zanimanju Agroturistički tehničar temeljenih na ishodima učenja u svrhu poboljšanja njihovog samozapošljavanja u ruralnim područjima Hrvatske. Ciljane skupine su: 12 nastavnika, 3 ravnatelja i 30  učenika […]

VETVET modulima do kurikuluma praktične nastave

Projektom se modernizira kurikulum praktične nastave u obrazovanju veterinarskih tehničara prema preporukama HKO kroz uvođenje 2 nova modula. Svrha projekta je poboljšati stjecanje znanja i vještina učenika kroz uvođenje novih inovativnih metoda poučavanja; ciljevi projekta su: 1. Poboljšati kompetencije nastavnika u primjeni novih metoda i alata; 2. Doprinijeti modernizaciji veterinarskog sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja […]

Modernizacija strukovnih programa u Drvodjeljskoj školi Zagreb

Drvodjeljska škola Zagreb uočila je potrebu za modernizacijom kurikuluma dva programa; – za program Šumarskog tehničara (godišnje upisuje 25 učenika), zbog nesklada između broja nezaposlenih (740) i potražnje (24) prema evidenciji HZZ-a; i za program Tehničara zaštite prirode (upisuje 24 učenika) koji je razvijen za potrebe parkova prirode i nacionalnih parkova za rendžerima/nadzornicima i čuvarima. […]

Radio – osnova medijske pismenosti

Projekt je usmjeren na modernizaciju kurikuluma za zanimanje medijski tehničar u skladu sa potrebama tržišta rada. Sektor audiovizualnih tehnologija uvjetovan je kontinuiranim promjenama tehnologije što zahtjeva nove vještine i znanja za rad u medijima te nužno treba biti popraćeno i prilagodbom obrazovanja budućih djelatnika. Kako bi nove metode, aktivnosti i sadržaji mogli biti uspješno implementirani, […]