Arhiva novosti

Zeleni start-up

Projekt je usmjeren na razvoj modularnog kurikuluma u području održivog razvoja i zelenih tehnologija utemeljenoga na ishodima učenja koji će osigurati učenicima stjecanje kompetencija relevantnih za tržište rada i održivost lokalne zajednice; jačanje stručnih i materijalnih kapaciteta škola partnera za provedbu kurikuluma i  suvremene praktične i na učenika usmjerene nastave  koja će im omogućiti stjecanje […]

Interdisciplinarni kurikulum srednjih strukovnih škola

U programima zanimanja partnerskih škola Ekonomist, Komercijalist, Grafički tehničar, Grafički urednik dizajner ,Tehničar nutricionist i Agroturistički tehničar nedostaju  sadržaji za stjecanje poduzetničkih i dijela strukovnih kompetencija koje zahtjevaju dotični sektori i tržišta rada. Cilj projekta je uvesti IKT nastavne metode i interdisciplinarne sadržaje u skladu sa sektorskim potrebama u kurikulume navedenih zanimanja za stjecanje relevantnih […]

Zelena mreža

Ovim projektom će se osuvremeniti strukovne kurikulume stručno teorijskih predmeta i praktične nastave za zanimanje vrtlar i cvjećar, s posebnim naglaskom na inovativno provođenje praktične nastave kroz partnerski odnos u procesu obrazovanja te kroz povezivanje s drugim školama i ostalim dionicima odgojno obrazovnog procesa na lokalnoj, regionalnoj i nacionalnoj razini u cilju omogućavanja novih, relevantnih […]

Engleski i njemački jezik u strojarstvu i prometu interaktivno – EDSIPI@

Strojarska i prometna škola Varaždin će u suradnji s 4 partnerske škole na području prometa i logistike te strojarstva uvođenjem dodatnih strukovnih sadržaja na stranom jeziku (engleski i njemački jezik) osigurati podizanje učeničkih znanja i kompetencija. Novi sadržaji biti će u skladu sa stvarnim potrebama realnih tvrtki okrenutih međunarodnom tržištu i pratit će najnovije inovacije, […]

Inovativni kurikulum “Cvjećara” u skladu s europskim standardima kvalitete FLORA +

Ovaj projekt detektira nedovoljno inovativni kurikulum zanimanja cvjećar bez jedinstvenog vrednovanja ishoda učenja. Ciljevi projekta su potaknuti uvođenje inovativnijih sadržaja i metoda rada u praktičnoj nastavi i stručnoj praksi u skladu s europskim mehanizmima osiguranja kvalitete, te unaprijediti kompetencije nastavnika uvođenjem inovativnih načina usavršavanja čime će se povećati konkurentnost učenika na tržištu rada. Obuhvaćene ciljane […]

Modernizacija školskih kurikuluma poljoprivrednih zanimanja u skladu s HKO “Eko-bilje”

Projekt SŠ Stjepana Sulimanca iz Pitomače Modernizacija školskih kurikuluma poljoprivrednih zanimanja u skladu s HKO “Eko-bilje” uvest će suvremene metode poučavanja i sadržaje temeljene na ishodima učenja u tri srednje strukovne škole u Virovitičko-podravskoj i Bjelovarsko-bilogorskoj županiji. Stručnim usavršavanjem nastavnika ojačat će se njihovi kapaciteti za praćenje potreba i promjena na tržištu rada i osuvremenjivanje […]

Agroturistički inovativni menadžment

Projektom se planira modernizacija kurikuluma praktične nastave kroz uvođenje modula Menadžment u agroturizmu u obrazovanje agroturističkih tehničara prema preporukama HKO. Svrha projekta je unaprijediti razvoj poduzetničkih kompetencija u obrazovnom zanimanju Agroturistički tehničar temeljenih na ishodima učenja u svrhu poboljšanja njihovog samozapošljavanja u ruralnim područjima Hrvatske. Ciljane skupine su: 12 nastavnika, 3 ravnatelja i 30  učenika […]

MOPS – Modernizacija kurikuluma za suvremen i održiv poljoprivredni sektor

Poljoprivredu u RH obilježavaju mali posjedi, diverzificirana proizvodnja, nepovoljna dobna i obrazovna struktura te niska tehničko-tehnološka razina proizvodnje. Projekt se okreće uvođenju suvremenih tehnoloških sadržaja hidroponskog uzgoja i analize vina i tla u program poljoprivrednog tehničara-općeg kroz ishode učenja dobivene analizom tržišta rada u koordinaciji sa socijalnim partnerima. Strukovni nastavnici proći će edukaciju u spomenutim […]

VETVET modulima do kurikuluma praktične nastave

Projektom se modernizira kurikulum praktične nastave u obrazovanju veterinarskih tehničara prema preporukama HKO kroz uvođenje 2 nova modula. Svrha projekta je poboljšati stjecanje znanja i vještina učenika kroz uvođenje novih inovativnih metoda poučavanja; ciljevi projekta su: 1. Poboljšati kompetencije nastavnika u primjeni novih metoda i alata; 2. Doprinijeti modernizaciji veterinarskog sustava strukovnog obrazovanja i osposobljavanja […]

Modernizacija strukovnih programa u Drvodjeljskoj školi Zagreb

Drvodjeljska škola Zagreb uočila je potrebu za modernizacijom kurikuluma dva programa; – za program Šumarskog tehničara (godišnje upisuje 25 učenika), zbog nesklada između broja nezaposlenih (740) i potražnje (24) prema evidenciji HZZ-a; i za program Tehničara zaštite prirode (upisuje 24 učenika) koji je razvijen za potrebe parkova prirode i nacionalnih parkova za rendžerima/nadzornicima i čuvarima. […]